Általános közzétételi lista

I. Szervezeti, személyzeti adatok

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

4352. Mérk Hunyadi utca 45.
Tel.: 44/554-054
Email: jegyzo@merk.hu


Mérki Közös Önkormányzati Hivatal
Tiborszállási Kirendeltség

4353. Tiborszállás Dózsa út 17.
Tel:44/554-025
Email: jegyzo@tiborszallas.hu

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

Cím: 4352 Mérk, Hunyadi utca 45
Tel: +3644 554-054
Hivatalvezető: Tóthné Dr. Nagy Anita jegyző
Email: jegyzo@merk.hu
Felügyeleti szerv: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal,
4400 Nyíregyháza, Hősök tere 5.

A hivatal hatásköre Mérk és Tiborszállás településekre terjed ki.

A Közös Hivatal Tiborszállási Kirendeltség ügyfélfogadási rendje

Kedd: 8:00-11:00

A Közös Hivatal ügyfélfogadási rendje

Hétfő: 8:00-12:00
Kedd: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00
Csütörtök: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Péntek: Nincs ügyfélfogadás

A jegyző ügyfélfogadási rendje

Kedd: 8:00-11:00

Adatkezelési tájékoztató

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

Vezető: Tóthné Dr. Nagy Anita jegyző

Elérhetőségi adatok:

Cím: 4353 Tiborszállás, Dózsa út 17. és 4352 Mérk, Hunyadi utca 45.
Telefon: 44/554-025
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Szervezeti felépítés:

Anyakönyv: anyakönyvi ügyek
Nagyné Balogh Edit anyakönyvvezető
anyakonyv(kukac)merk.hu

Hagyatéki ügyek:
Nagyné Balogh Edit
jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Ügyfélszolgálat: ügyfélszolgálati ügyek, hirdetmények, iktatás, irattárazás, postázás
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Adócsoport: adóügyek, magánszemélyek kommunális adója, helyi iparűzési adó, talajterhelési díj, adóigazolás, végrehajtás
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Igazgatási Csoport: igazgatási, kereskedelmi, szociális ügyek, pályázati feladatok, műszaki ügyek
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Titkársági és Szervezési Csoport: titkársági ügyek, bér- és munkaügyek, közfoglalkoztatás, szociális feladatok, hatósági ügyek
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Pénzügyi Csoport: pénzügyek, gazdálkodási és számviteli feladatok, számlázás, költségvetés-tervezés
Sas Ildikó pénzügyi vezető
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

Vezető: Tóthné Dr. Nagy Anita jegyző

Elérhetőségi adatok:

Cím: 4353 Tiborszállás, Dózsa út 17. és 4352 Mérk, Hunyadi utca 45.
Telefon: 44/554-025
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Szervezeti felépítés:

Anyakönyv: anyakönyvi ügyek
Nagyné Balogh Edit anyakönyvvezető
anyakonyv(kukac)merk.hu

Hagyatéki ügyek:
Nagyné Balogh Edit
jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Ügyfélszolgálat: ügyfélszolgálati ügyek, hirdetmények, iktatás, irattárazás, postázás
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Adócsoport: adóügyek, magánszemélyek kommunális adója, helyi iparűzési adó, talajterhelési díj, adóigazolás, végrehajtás
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Igazgatási Csoport: igazgatási, kereskedelmi, szociális ügyek, pályázati feladatok, műszaki ügyek
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Titkársági és Szervezési Csoport: titkársági ügyek, bér- és munkaügyek, közfoglalkoztatás, szociális feladatok, hatósági ügyek
Plánk Csaba
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Pénzügyi Csoport: pénzügyek, gazdálkodási és számviteli feladatok, számlázás, költségvetés-tervezés
Sas Ildikó pénzügyi vezető
E-mail: jegyzo(kukac)tiborszallas.hu

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

4352. Mérk Hunyadi utca 45.
Tel.: 44/554-054
Email: jegyzo@merk.hu


Mérki Közös Önkormányzati Hivatal
Tiborszállási Kirendeltség

4353. Tiborszállás Dózsa út 17.
Tel:44/554-025
Email: jegyzo@tiborszallas.hu

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

Cím: 4352 Mérk, Hunyadi utca 45
Tel: +3644 554-054
Hivatalvezető: Tóthné Dr. Nagy Anita jegyző
Email: jegyzo@merk.hu
Felügyeleti szerv: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal,
4400 Nyíregyháza, Hősök tere 5.

A hivatal hatásköre Mérk és Tiborszállás településekre terjed ki.

A Közös Hivatal Tiborszállási Kirendeltség ügyfélfogadási rendje

Kedd: 8:00-11:00

A Közös Hivatal ügyfélfogadási rendje

Hétfő: 8:00-12:00
Kedd: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00
Csütörtök: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Péntek: Nincs ügyfélfogadás

A jegyző ügyfélfogadási rendje

Kedd: 8:00-11:00

Adatkezelési tájékoztató

Képviselő-testület tagjai:

Erdei József polgármester

Szilágyi László alpolgármester

Bagaméri János képviselő

Csécsi János képviselő

Hiripi Sándor képviselő

Vagyonnyilatkozat Ellenőrző, Nyilvántartó és Ügyrendi Bizottsága:

Hiripi Sándor bizottság elnöke

Bagaméri János bizottsági tag

Csécsi János bizottsági tag

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

1. A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend hatályos és teljes szövege

Üdvözöljük a Mérki Közös Önkormányzati Hivatal ügyintézést támogató weboldalán!

A Hivatal illetékességi területe Mérk és Tiborszállás települések közigazgatási területe. Az aktuális menüpontokra kattintva tájékozódhat az egyes ügytípusokat illetően, illetve az ügyek elindításához szükséges kérelmek is letölthetők, melyeket kitöltést követően személyesen szükséges eljuttatni a Hivatal Ügyfélszolgálati irodájába.

Bármilyen kérdés esetén állunk szíves rendelkezésére a 06 (44) 554 025 telefonszámon.

A Hivatal Adatvédelmi tájékoztatója elérhető itt.

Elektronikus ügyintézési felület:
ÚTMUTATÓ A FELÜLET HASZNÁLATÁHOZ ELÉRHETŐ ITT.

Adatbázisok és nyilvántartások

Önkormányzati ASP rendszer
  • Név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása: az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet alapján.
  • Szakrendszerek:
    • Keretrendszer
    • Adó szakrendszer
    • Gazdálkodási szakrendszer
    • ASP Hiba és Igénybejelentő
    • Ingatlan-vagyon kataszter szakrendszer
    • Ipar- és kereskedelmi szakrendszer
    • Települési Portál
    • Elektronikus ügyintézési Portál
    • Hagyatéki Leltár szakrendszer
    • Iratkezelő szakrendszer
    • ASP e-fizetés

 

Elektronikus Anyakönyvi Rendszer
  • Név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása:
    • az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény és
    • az anyakönyvezési feladatok ellátásának részletes szabályairól szóló 429/2017. (XII. 20.) Korm. rendelet alapján.

 

Személyi adat- és lakcímnyilvántartó
  • Név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása:
    • a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény és
    • a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény végrehajtásáról szóló 146/1993. (X. 26.) Korm. rendelet alapján.

 

Központosított Illetményszámfejtő Rendszer
  • Név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása:
    • az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény,
    • az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet,
    • a Magyar Államkincstár központosított illetményszámfejtő rendszerének és a belügyi szervek elektronikus személyügyi nyilvántartó rendszereinek összehangolásából adódó feladatokról szóló 39/2015. (XII. 17.) BM utasítás,
    • Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény,
    • a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény,
    • a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény,
    • a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény vonatkozó részei alapján.

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

4352. Mérk Hunyadi utca 45.
Tel.: 44/554-054
Email: jegyzo@merk.hu


Mérki Közös Önkormányzati Hivatal
Tiborszállási Kirendeltség

4353. Tiborszállás Dózsa út 17.
Tel:44/554-025
Email: jegyzo@tiborszallas.hu

Mérki Közös Önkormányzati Hivatal

Cím: 4352 Mérk, Hunyadi utca 45
Tel: +3644 554-054
Hivatalvezető: Tóthné Dr. Nagy Anita jegyző
Email: jegyzo@merk.hu
Felügyeleti szerv: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal,
4400 Nyíregyháza, Hősök tere 5.

A hivatal hatásköre Mérk és Tiborszállás településekre terjed ki.

A Közös Hivatal Tiborszállási Kirendeltség ügyfélfogadási rendje

Kedd: 8:00-11:00

A Közös Hivatal ügyfélfogadási rendje

Hétfő: 8:00-12:00
Kedd: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Szerda: 8:00-12:00
Csütörtök: 8:00-12:00, 13:00-16:00
Péntek: Nincs ügyfélfogadás

A jegyző ügyfélfogadási rendje

Kedd: 8:00-11:00

Adatkezelési tájékoztató

III. Gazdálkodási adatok

1. A közfeladatot ellátó szerv éves költségvetése, számviteli törvény szerint beszámolója vagy éves költségvetés beszámolója